lördag

är så trött på alla som ska lägga sej i ens liv. vafan har ni med att gör med mitt liv?
de flesta vet ju att jag inte har mått bra det senaste, men vafan ni behöver inte göra det värre? eller e det så jävla kul att hålla på så som ni gör?! tydligen, och de e ju synd.... tycker jag iaf. men asså hoppas att era liv blir bättre då... usch ja orkar verkligen inte mer, jag orkar inte med all jävla skit längre., de e jävligt synd faktiskt.
jag hade gärna kunnat säga vad som var problemet här & nu. men problemet är att ja inte kan prata om allt med alla. jag kan inte säga allt jag igentligen vill säga till min mamma, det går bara inte. jag skulle vilja prata med någon.... när jag är redo för de.. aja,
ska försöka ta tag i mitt liv snart... men det finns ingen ork till det tyvärr...

tack för mej!


Kommentarer
Postat av: dojte

<3

2009-11-14 @ 14:21:36
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0