söndag

hejsan, hur har eran helg varit ? :)
min har vart helt okej :P, ifredags va jag med daniella , haha vi skulle på bio men när vi kom dit så va alla biljetter slut. så vi träffade mimmi. jaao, vi gick till donken och skulle äta där  lite... vi satt där en bra stund,
sen kom mimmis kompisar... haha ja dom va ju jätte snälla ... (NOT) helt plötsligt flyger mimmis cola ;) ut på hela henne & hennes mobil.. fortsomfan sprang vi in till toan och la tele under där man torkar händerna ni vet :). jaao men  den funkade sen! haha men hela mimmi va fortfarande blöt....... haha så hon tog av sej byxorna och drog ner hennes linne som en klänning... kallt var det! HOOOHO. sen gick vi till östra och skulle se när bussen gick. då bestämde sej daniella & mimmi för att byta kläder, för daniella hade med sej sina mjukisar. så dom stog på östra centrum och bytte om!! :D det va kul. sen kom det en gubbe.
gubben: fan vad det luktar fotsvett.
mimmi: det är la du som har näsan för nära munnen!!
gubben: nä men jag har en känsla för vackra ben!
alla: ASG !!!! hahahahahahhhahahahaahahah

jaa så såg ju min fredag ut iaf. :)

och lördagen va jag med amanda n :) vi kollade på film och sånt. sen så kom typ martin & hans kompisar o hämtade oss. vi skulle ut och åka lite. så vi åkte till maxi, träffade raggartilda där ;) go tjej. hahah. va lite trångt i baksätet men de va la mys (AAA) haha. sen kommer jag inte ihåg ngt mer... haha ;)
jaa det var min helg de :D
vad har ni andra gjort ?


puss & kram //a

 

 


Kommentarer
Postat av: dojte

haha, du gillade? ;)

2009-11-15 @ 13:16:07
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0