fredag;) - trött!

kon nyss hem, har sovit hos tanja inatt ;) mysiiigt! eller ja... ;) haha mer säger jag inte.
nee men igår blev det skräckfilm och sånt, as läskigt! :o kunde knappt sova heller :o.
somnade mellan 02.00-03.00 ;P hehe, sen vaknade vid 06.30 låg och drog mig en stund, sen gick vi ner.
sen somnade jag om i soffan xD haha, sen vaknade jag till och såg att tanja va borta, haha så jag gick upp då låg hon och snarkade i sin säng ;). HAHA. sen la jag mig ner och somnade igen, vakande typ vid ett eller ngt :)
as skööönt att sova ut. menmen, nu kollar jag på cartoon network med lillebror (marcus) ;D
söööt är han, hahha.
tanja gjorde om min blogg igår, det blev ju bra :D fast jag ville helst ha en lastbil i headern ;)
eftersom att jag älskar det. så jävla fint asså! :D

kommer inte på ngt mer att skriva nu, vi hörs ikväll puss ;*
<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0