godmorgon :)

vaknade nyss, tanja stack vid typ 7 eller ngt tror jag :) haaha.
igår va vi på torsvik, kallt som fan. det blåste ju så in i helvete. hehe.
sen blev det en borta match ;-) det är nog bara kungen som fattar vad jag  menar med de! haha
jaja igår på förmiddagen (typ) åkte jag och tanja in till stan, skulle till polisen en sväng ^^ menmen, haaha sen träffade vi min faster & hennes typ man :D haha , så vi tog en fika och lite sånt. fick en jacka av henne, för hon tyckte inte att jag skulle å i min vinterjacka i sommar. haha! sant faktiskt det blir nog rätt varmt. gissa vilken färg jackan va i??! ROOOOOSAAAAAA! (L) i love it! taaack så mycket faster! :D ily ! hehe jaja idag blir det att ta det lugnt, ska kanse tvätta mammas bil idag med ^^ för att göra henne glaaad. nu innan hon kommer hem från frankrike. haha dom fick ju hyra en bil och åka hem ist för att flyga. pga av den dära vulkanen.... hahah (y)
jaja skriver mer sen :)
puuussss ;*


Kommentarer
Postat av: * Em

Jodå, allt bra med mig :D Lite trött kanske.. Men, det är ju söndag ;) Har du haft en bra dag såhär långt?

2010-04-18 @ 17:57:33
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0