godmorgon ;D

heyysan alla.
hur är de med er idag då? :) äntligen fredag! veckan har gått väldigt snabbt :o
vad ska alla göra idag då? :) själv ska jag träffa en av mina närmaste vänner, tanja heter hon. hehe har så många roliga minnen med henne, kommer aldrig glömma sommrarna när hon sov hos mig hela tiden. då sa mamma att hon hade fått en till dotter. ;) haha gulligt. jaa sen var hon med oss på semester en sommar med, till tyskland :) ohh shit det va typ tre år sedan nu i sommar :o och denna sommaren ska vi troligen jobba tillsammans :) eller aa iaf på samma jobb :P haha. haha om jag skulle skriva alla våra minnen skulle ni tröttna på att läsa min blogg. plus att jag aldrig skulle bli klar xD. men men , även om vi bråkar så ska hon veta att de hon säger till mig stannar hos mig <3
aja från det ena till det andra, sitter på kontoret nu. inte så många som ringer. så jag sitter och kollar lite på kläder på nätet, hittat en sån snygg baseball jacka som finns på ginatricot som nästan är med i alla bloggar. ^^
blev helt förälskad i den :o. men har ett problem bara .....
Villken färg ska jag välja??



sugen på den rosa eftersom de e min favorit färg, :P men den röda va oxå jätte snygg!
omg kan verkligen inte bestämma mig !
VILKEN TYCKER NI ÄR SNYGGAST ?
(svaaaara gärna tack!)

hittat massa andra kläder laddar upp fler bilder på de senare :)
ha det bra skriver mer senare ! :)
pusssheejj ;*

Kommentarer
Postat av: Tanja*Andersson

naaww vad gullig du e <3<3<3<3<3



tkr du ska ta den rosa till dig, passar nog dig bäst :) <3

2010-04-16 @ 10:19:58
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Tanja*Andersson

SV: hahaha precis :D

2010-04-16 @ 11:01:14
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Tanja*Andersson

SV: socker, mobil, pengar och datan :D och bloggen ofc :D

2010-04-16 @ 11:02:39
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0