godmorgon godmorgon,

gick upp 06.05 idag och sjöng för mina bröder.
somnade om i en timma ungefär. rätt tröött nu faktiskt :)
ska väl börja göra mig iordning snart. ska med ett tåg till stan som går 09.48 från stationen.
ska möta upp tanja där, kommer nog bli trevligt. ska kolla runt lite.
haha joo just de jag vann 75kr på en trisslott igår ;) snacka om att jag känner mig rik,
hahah eller nej! men har aldrig vunnit mer än 25 kr på en sån. :) jaja synd att de inte va typ 3
miljoner istället ;) då hade jag kunnat flytta hemmifrån :D haha.
hoppas bara det blir fint väder idag oxå. inte så kul att gå på stan om det regnar lixom :O .
men jag skriver mer sen ikväll. blir ju även kalas för emil och linus idag. (hoppas jag)
men ha det så bra, puss ;*


Kommentarer
Postat av: BLATTEBRUDEN

tack babe!!

2010-04-06 @ 09:56:34
URL: http://hevedoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0