kom nyss hem från ibis.

heeej alla underbara läsare :) kom nyss hem från ibis, har vart på jobb intervjuv. för sommar jobb och typ helg jobb. tror jag att det va. skit kul! vill verkligen jobba där, alla verkar vara trvliga där. eller jag träffade ju bara chefen. hon va iaf trevlig. det är nog restern med. hehe. tanja jobbar ju där oxå :). ska dit den 26:e och testa på att jobba. eller hur man nu ska säga xD. kommer att bli jätte spännande. ser redan fram emot det :D. hehe., 
just nu kollar jag på match point. rätt bra film. ska ut och gå ikväll med. måste göra det typ 2-3 ggr i veckan.
jaha då va även första dagen på praktiken över, kul att få hålla på med ngt man tycker om.. även om jag inte har så bra tålamod. hahaha, som morfar märkte idag. jo jag trillade med mopeden idag med. så det blev någa mer repor på den. hahahahahah xD vilken entré jag gjorde för dig danni ;) riktigt härligt väder idag oxå :D
nä ska kolla på filmen nu :P hehe,
hörs ikväll.
PUSS :*

vill ha sommar nuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0