lördag :)

godmorgon på er! sorry att jag inte skrev ngt igår kväll men va inte hemma. jag och tanja va hos en kompis och kollade på film. haha. wallander, sjukt bra filmer :) men läskiga... jag vet jag är mesig. haha men typ hatar sånna filmer de e barn oså med i ju :O. aja idag vet vi la inte vad som händer,. kanske händer en rolig/spännande grej vi snackade om igår... men vi får se ;P måste leta reda på mina hemnycklar som är borta :o
ajdååå, fast dom kanske är hos pappa. hahha.
jaja nu ska jag gå och väcka tanja. haha slängde in henne i gästrummet igår, så jag kunde sova. haha
snaaaaaaaaarkaarn ;D

lägger upp en bild på min söta lillebror. haha
amanda: vad gör du på den bilden marcus?
marcus: lieepar :P
amanda: hahahaha

Kommentarer
Postat av: *Em

Jodå, jättebra med mig :) Lite seg bara. Händer det något roligt idag? :)

2010-04-17 @ 12:01:25
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0