nattinatti :)

har inte kunnat skriva så mkt idag pga att vårat internet inte fungerat som det ska. :-o
skiiit surt ^^ menmen dagen har vart lugn, jävligt trött nu. så ska gå och lägga mig och kolla på en film nu. tror det blir speed 2 :-) den e rätt bra faktiskt, men sjuk haha eller hur man nu ska förklara ;-)
imorgon blir de praktik, ska försöka komma i tid, haha kungen har lagt min toblerone i kylen på åkeriet. som jag beställde från honom när han va i tyskland :-D hoppas ingen tar den då skjuter jag den personen! hahah eller nee, men jag blir arg.
jaaaaoo, arg har jag vart tillräckligt idag ;-o haha shit asså, jag har verkligen ingen lång stubin. aja är jävligt trött nu med vakande väldigt tidigt idag med! så kommer nog att somna under filmen :-P
hehe , men jag skriver nog mer imorgon.
ska sitta på kontoret imorgon med sa andreas, för att mamma inte har kommit hem än.
för dom fick ju bila från frankrike :-)
men vi hörs imorgon puss på er ;-*

Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Tack! :)



Ja, allt är finfint med mig. Självdå?

2010-04-19 @ 07:56:22
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0