ne nu j*vlar ;)

hahah ska jag börja blogga igen. allvarligt asså ;) ahhah men men idag är det måndag och jag har påsklov! härligt de ;) har vart med mamma & marcus i skövde idag. mysig utflykt en sån här regnig & grå dag. så vi passade på att åka iväg en runda. vi gick lite i affärer och sånt. sen åkte vi till mormor & morfar , fikade lite där oså. haha ska träffa mormor igen på torsdag. för då ska hon och jag kolla på ett par träningsskor eller hur man nu ska säga. jätte gulligt av henne :) så det kommer bli trevligt. och just nu sitter jag hos pappa. imorgon fyller emil & linus 4 år, så då blir det kalas ! det kommer bli trevligt de med. har inte med min kamera så det blir inga bilder, ska tillbaka till mamma efter kalaset. ska ta med alla mina kläder som jag lämnade kvar här när jag bodde här hos pappa. oj har knappt saknat dom! undra óm dom ens kommer få plats i min garderob hos mamma, haha. dags att rensa ur den kanske? ;)
ne nu blir det tv:n en sväng, om jag inte ska ut och gå? :) vi får se,.. hörs imorgon!

slänger upp en bild på det jag älskar mest! VOLVO (L)


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0