om mig (:

tänkte skriva lite om mig för er som inte vet (:
haha.
jag heter då amanda och är 17 år i augusti. går första året på gymnasiet. fordonsprogrammet inriktning transport. jag valde mellan fordon och hotell och resturang. jag kom fram till att det fick bli fordon. jobbar extra på ett hotell/resturang. och ska även få ett till hotell jobb i sommar (förhoppningsvis). på fritiden brukar jag umgås med mina vänner :-) och ha kul. hehe, jaa vet inte rikltigt mer vad man ska säga.
men ni får gärna fråga om ni vill veta något! ^^
svarar inte på "privata" frågor. hehe, men ni får ha det så bra. så hörs vi senare :-)


pusshejj // , amanda

Kommentarer
Postat av: TWINS

bara bra här =) eller hur djur är det bästa som finns =)



//Lizzy

2010-04-19 @ 08:16:43
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0