svaaaaren

 J:
Hur gammal är du?, Hur lång är du? Vad hände på valborg? ;) hoppas de ska bli kul att svara på dom :P
svar: jag är 16 år,17 i sommar. jadu ingen aning faktiskt, har inte bestämt mig än vad det blir :) hehe.

ebba:
*har du någon idol?
*godis eller chips?
svar: nej det har jag faktiskt inte. hmm älskar chooklad men chips är oxå gott. så det får väl bli båda =)

amanda: Hm.. Om du bara fick leva en dag till, vad skulle du göra? :)
svar: jag vet inte svårt att säga, men hade väl försökt att göra det bästa av dagen :)
och om du skulle få vara kille för en dag, vad skulle du göra då? ;)
svar: hahah typ kissa mitt namn i snön :D om det va snö ute dåå (a)

hannah:
Hehe, kan passa på att fråga en fråga som alla tycker är asirriterande, men what ever: vilken är din favorittandkräm?
svar: pepsodent white now eller vad den nu heter haahaha, den e blå utan på :)

daniela:
* har bloggen ändrat dig som person?
svar: nej det har den inte.

alaa:
känner inte dig men ska fråga iaf hahha :D
Hur gammal e du ?
Vart vill du komma med din blogg ?
Hur länge har du bloggat ?
Hur fick dig att börja blogga ?
Har du nån kille ?
Vart bor du ? :)
svar: oj här var det många frågor, 16, 17 i sommar. jag vill nog inte komma med den ngnstans. skriver bara för att jag tycker att de e kul. en kompis hade skaffat de och tyckte att de va kul. så då började jag med. hheeh. ja jag har en pojkvän. jag bor lite utanför jönköping :)

bbellah:
Vad är din favoritmat ?
det är nog tacos :)
Vad är din högsta dröm ?
min hösta dröm just nu är att gå ut skolan och bli lastbilschafför.
Har du nån fobi ?
småkryp!! haha

jennifher:
vilken tycker du är den snyggaste kändisen? tjej&kille.
svar: asså svåårt val men megan fox e sexig haha sen tycker jag att det finns för många snygga killar!

aaaantonia!
fråga: singel? nej :)
va fick dig att börja blogga? en kompis :P
favvo färg/mat? färg: svart & rosa. mat: tacos!
kram!

det va de flesta frågorna. hehe. ne nu ska jag kolla på en film sen sova! hoppas att ni fick svar på de ni ville :P
ha en bra kväll alla. pusssss



Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: okidoki,jag ser på tv ;)

2010-04-27 @ 22:11:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: miiah

sv: tackar :)

åh okej, så trist :( hoppas magontet är borta nu och ha en bra dag i skolan? :)



kramar

2010-04-28 @ 09:26:02
URL: http://miijauh.blogg.se/
Postat av: malin

Tack =)

haha okey <;

2010-04-28 @ 10:06:42
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0