toooorsdaaaaaaaaag

ahah vaknade vid 8.00 idag tyyyp :) varför vet jag inte :O
vad jag har hunnit med idag är 2 maskiner tvätt & städat lite. hehe 
tanja sov här inatt igen ;) myspys, minus hennes jävla snarkningar :O försökte sova i samma rum som henne, men det va ju kört! haha idag ska jag träffa mormor inne i stan ska kolla på ett par powerwalking skor eller vad det nu va :) as bra att ha ju! ska ta med mig tanja ut ikväll och gå lite eller cykla :) hahah ( försöka går ju ) ;D 
jaduu , sen efter att jag har vart hos mormor ska jag nog åka till tanja ;O ahha vi ska kolla klart på den filmen vi kollade på igår, (all the boys love mandy lane) SPÄNNADE (a) . 
ja ska lägga upp bilder från gårdagen senare,
. pizzabagare nästa?! eller vad säger du tanja ;) 

 ne nu ska jag hoppa in i duschen så ska tanja göra om min BLOGG !!! WIHOOOOU , :D :D
pusshejj;*



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0