..........

varför ska alla underbara svika?
när man behöver dom som mest...
jag orkar inte. 
vet inte vad jag ska ta mig till längre...

ska livet vara så här? tydligen ska de vara det.

inget är rättvist, kommer aldrig att bli de heller.
men de e något man får leva med.

jag vet att det har gått ett jävla bra tag nu.
men kan fortfarande inte förstå att du är borta!
saknar dig jätte mycket.
och nu när jag fick reda på att han inte va min riktiga farfar,
visst det kommer inte förändra något.
för att han är den bästa farfar jag har!
men allt blev så förvirrat.

men jag saknar min farmor varenda jävla dag, hon va underbar.
minns den dagen jag såg dig för sista gången jag hälsade på dig på sjukhuset.
minns den som igår.
jag sa aldrig hejdå för jag ville inte inse att du skulle försvinna från mig. 
du är en stjärna farmor! * jag älskar dig.
och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta,
du va den som höll ihop hela familjen.
jag saknar dig, det är fan ingen som fattar det!
det har gått en jävla massa år nu!
men jag minns dig som om det vore igår vi träffades.
fatta att jag vill ha dig tillbaka,
vill ha dig här hos mig.








Kommentarer
Postat av: martina

Jag håller med dig, saknar henne oxå jättemycket.

Det var fint skrivet av dig om henne,& det stämmer att det var hon som höll ihop familjen!!! Jag hoppas det nån gång kan bli bättre, men då måste vi alla hjälpas åt att försöka skapa detta!!

Tufft? Ja!! Puss & kram Martina

2010-04-11 @ 18:13:11
Postat av: malin

Nu fick du mig att börja gråta. Jättefint skrivet Amanda.Håller med dig,men det är alltid svårt att få det att gå ihop med alla.

Ha det nu så bra så får VI SES snart!

PUSS Å KRAM Malin

2010-04-13 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0