13/2

goodmorgon :) vaknade för en stund sen av att jonas ringde.. haha faaan, jag som ville sova längre iaf igår träffade jag elin. aha vi drog till bankeryd. rätt lugt , och tråkigt ! haha menmen... kul att träffa elin iaf :) hon bor ju i skååne och där är man ju inte varje dag haha. aja ikväll blire att sitta hemma hos pappa i habo. sen imorgon åker ja till mamma och bor där under lovet. e sugen på att åka till min moster eva.. :) hon bor mitt ute i skogen i ingenstans haha. dee e fan as nice där ;) hon har ju sööta hundar oxåå,hoppas att hon har kvar dom om jag kommer dit. heehe. ne nu såå kommer pappa och hämtar mej oc baby snart i hovslätt ^^
skriver mer sen. hade braa ;)
// amandaa <3



det häär är min blivande bil dåå som alla redan vet ;)




Kommentarer
Postat av: Eva

Valparna har börjat äta själva nu och börjar bli sjukt jobbiga men söta. Är de du och Benny som är i habo idag kram

2010-02-13 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0