17 feb :D

godmorgon alla pigga och glada människor.
blev väckt av daniel idag, för jag skulle hänga med till jobbet. men så blev det inte, åker la dit senare ist.
och nu kom byggarbetarna..... så jag kan endå inte sova.. ^^ haha som gör iordning hallen neranför mej, asså precis vid trappan upp till mej.. hmm hoppas de inte tar lång tid :P
igår gjorde jag inte ett skit om jag ska vara ärlig, jag tog det lugnt. det e ju as nice de med. haha.
funderar på att göra om min header :P men jag kan inte bestämma mej vilka bilder jag ska ha :o
så jag lägger ut några så får ni säga vad ni tycker :) okej?` (A)

NR 1.. riktigt snygg.



NR 2, haha fräään . (fråga mej inte varför) xD



eller om ni har några snygga bilder , får ni gärna skicka dom till mej. :D

// ajohaansson  <3


Kommentarer
Postat av: Tanja

SV: mums med jordgubbar

2010-02-17 @ 08:41:43
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: claudia

SV det är bäst ! :D

2010-02-17 @ 14:56:43
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0