alla hjärtansdag <3

vaknade upp vid min pojk. mysigt! heheh. har inte gjort något speciellt idag faktiskt, brukar inte fira alla hjärtansdag... eller för min del är det inte så viktigt :). men det betyder mer för vissa än andra. fast de e endå mysigt på ngt sätt, aja skit samma. ska va hos mamma nu i en vecka, sen blire nog tillbaka till pappa :D trivs faktiskt rätt bra där. haha :o
idag gjorde ulle även lösnaglar på mej, sjukt fint serröö ^^
menmen sitter med andreas och sacce och väntar på att wallander ska börja igen, sjukt nice ;) (a) nää men wallander e skit bra. tkr jag i alla fall.
imorgon ska jag hänga med andreas till finnveden (VOLVO, för er som inte vet) vi ska tvätta 610:an och lite annat. kuuuul!!? jaa faktiskt förutom att jag måste gå upp typ halv sex eller ngt.. suurt när man har lov! ahahha. fast har rätt många dagar kvar till att ta sovmorgon på... :)
har inte orkat skriva så ´mkt idag, kommer ju inte på  ngt att skriva om längre,haha men ni får säga till vad ni tycker att jag ska blogga om. 

puss och kram <3

jo visst fan, glad alla hjärtans dag <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0