¨heeeeeeeeey :D

sitter med daniella nu på hennes lektion :) det är typ hygien eller nått :s faattar inte ett piss men aja.
det går nog... hahah sitter ju vid datan (A) sen ska vi till a6, jag ska köpa skor & lite sånt..
sen ska jag nog möta tanja.. vi ska ju på bio ikv vid 18.00 typ. SNABBA CASH ;) wihooou
äntligen ! har velat se den ett bra tag nu xD. hoppas att ni andra har haft en bra dag eller vad man nu ska säga. hhaahha (A).
imorgon blire nog att åka till utvängstorp eller vad det nu heter:S hälsa på min moster..
hhaha hon har ju fått 8 små söta schäfer valpar ;)(eller hur de nu stavas) sååå gulligt. så då måste man ju kolla på dom ;) haha. nee men nu kommer ja inte på ngt mer att skriva såå ni får ha de bra.
hoppas ni som läser min blogg förtsätter med det ;P
pusspuss hadefint bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0