saknar...

min mamma :O hahah. hjälp ! neeej men de gör jag faktiskt. bott med henne i 16 år, sen nu bor jag hos min pappa. har vart borta från varann en månad typ... heheh men känns mkt längre. fast vi har ju träffats och sånt några gånger. meeeen endååå ^^. aja nu ska ja inte lipa över de, kommer ju till henne på lovet :D hahah. ¨

kom nyss hem från skolan typ, skiiit trött. ska plugga lite och sånt nu. och sen blire träning med. (Y) ska träna varje dag nuuu. haha erkänn duktigt! tränade igår.
förövrigt är jag riktigt j*vla trött så det kommer ju att bli aas skönt med lov nu om ngra dagar ;).
men vi hörs ikväll <3
puss,








iloveyou <3


Kommentarer
Postat av: mamma

när kommer du hem på riktigt då?

2010-02-10 @ 17:05:34
Postat av: Moster

saknar du inte mig då???? Kan du inte komma till mig snart och sova över kram

2010-02-10 @ 17:41:20
Postat av: Ninni Pigg

Här hos mig är det ju närmast!!!!

2010-02-10 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0