tjohhooo!

tjäänare, sitter i skolan nu. får nog sluta tidigare idag. och då ska jag tydligen ner till stan och möta ngra kompisar :D haha. haft 2 prov idag, engelska och tungprov. fick alla rätt på engelskan! ;) meeen failade nog på tungafordonsprovet.... men vem vet ;) inte jag iaf. haha. menmen, det är alltid kul att ni kommenterar! ILOVEIT!
helgen kommer nog bli lyckad trots allt, ska ju till mamma på söndaag. :) LOV nästa vecka, as nice ;)
sen vet man ju aldrig vad händer på lovet, hoppas på lite jobb. de e ju gött med pengar (A) och det är ju inte feeel ;) haha..... näää nu orkar jag inte skriva så mkt mer. smsa om de e ngt,

KYSS (A) <3333

fick lägga ut en bild till på mej juu. hahah nää oxåå en gammal men aja :D


Kommentarer
Postat av: martina

Bra jobbat på dina prov, Amanda!

Vad kul att du börjat träna oxå, det skulle jag med behöva. Hur har du det på torsdag fm den 18 feb. om du vill ha lite behandling??? Hör av dig.

Puss Martina

2010-02-12 @ 09:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0