utvängstorp ;D

heeey alla sexboomber (A)
är hos moster eva nu , wihoou. snacka om att hella har fått så jävla söööta schäfervalpar ! åtta stycken , så sjukt gulliga.
funderar på att ta och stoppa en i väskan. hahah och ta med mej den hem. jag vill ha. hahah :)
tagit massa bilder med :D laddar upp senare när jag kommer hem för jag har inte ngn sladd här...
aaa juste den e ju hos morsan. aja laddar upp de när jag har hämtat den då. ^^
idag va de skola med ju, slutade typ vid 2.. sen kom pappa och hämtade mej. va åkte till a6.
köpte ett par skor, tights & knästrumpor :) hehe skit fint serrröö ^^ (A)
aja nu ska ja vara social mot alla som e här. hhaha ,
hede fint alla.
puss & kraaam

Kommentarer
Postat av: Moster

De va kul att du kom!! du får komma upp en helg framöver så får vi hitta på nåt kul.. Kram

2010-02-02 @ 19:19:55
Postat av: Mia

Utvängstorp is the shit!!!!

2010-02-08 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0